ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ: Обществени възприятия в социалните мрежи за първата половина на февруари 2018г.

Уважаеми клиенти и приятели,

В продължение, публикуваме сегмент от медийно проучване, проведено през първата половина на месец февруари 2018г., обхващащо над 90% от всички публични материали /постове и коментари/, публикувани от потребителите на социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter в България и имащи пряка контекстуална свързаност с т.нар. „Истанбулска конвенция“ /Конвенцията на Съвета на Европа за превенция и борба с насилието над жени и домашното насилие/.

Изследването има за цел да дефинира и измери основните теми, възприятия, тенденции и динамики, възникващи в обществото и изразени в социалните мрежи, в следствие развитието на темата през изминалия месец.

Проучването не обхваща постове и коментари, публикувани от организации /частни дружества, НПО, публични организации, медии и др./, с цел да бъде обхванато и анализирано единствено съдържанието, генерирано от ползващите Интернет и социални мрежи български граждани.

За запитвания във връзка с предлаганите от компанията ни медиини, пазарни, социологически, или други проучвания и услуги, можете да се обърнете към наш сътрудник на тел. 070020072, или на имейл info@mediamonitoring.bg – всеки делничен ден между 8:00 и 20:00ч.

Научете още на:

ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ: Обществени възприятия в социалните мрежи за първата половина на м.февруари 2018г. Уважаеми кл…

Публикувахте от Медиа Мониторинг в 15 февруари 2018 г.

Сегмент, обхващащ м. януари 2018г.:

ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ: Обществени възприятия в социалните мрежи през м. януари 2018г.Уважаеми клиенти и приятели,П…

Публикувахте от Медиа Мониторинг в 1 февруари 2018 г.

Спорна втора половина от месеца,
Екипът на Медиа Метрикс

15 февруари 2018

Back to Top