Уважаеми клиенти и приятели,
В продължение, публикуваме сегмент от медийно проучване, проведено през първата половина на месец февруари 2018г., обхващащо над 90% от всички публични материали /постове и коментари/, публикувани от потребителите на социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter в България и имащи пряка контекстуална свързаност с т.нар. „Истанбулска конвенция“ /Конвенцията на Съвета на Европа за превенция и борба с насилието над жени и домашното насилие/.
Изследването има за цел да дефинира и измери основните теми, възприятия, тенденции и динамики, възникващи в обществото и изразени в социалните мрежи, в следствие развитието на темата през изминалия месец.
Проучването не обхваща постове и коментари, публикувани от организации /частни дружества, НПО, публични организации, медии и др./, с цел да бъде обхванато и анализирано единствено съдържанието, генерирано от ползващите Интернет и социални мрежи български граждани.
За запитвания във връзка с предлаганите от компанията ни медиини, пазарни, социологически, или други проучвания и услуги, можете да се обърнете към наш сътрудник на тел. 070020072, или на имейл info@mediamonitoring.bg – всеки делничен ден между 8:00 и 20:00ч.
Научете още на:
ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ: Обществени възприятия в социалните мрежи за първата половина на м.февруари 2018г. Уважаеми кл…
Публикувахте от Медиа Мониторинг в 15 февруари 2018 г.
Сегмент, обхващащ м. януари 2018г.:
ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ: Обществени възприятия в социалните мрежи през м. януари 2018г.Уважаеми клиенти и приятели,П…
Публикувахте от Медиа Мониторинг в 1 февруари 2018 г.
Спорна втора половина от месеца,
Екипът на Медиа Метрикс
Comments are closed.